الی نامه

فقط یک کام با من...

الی نامه

فقط یک کام با من...

رویای خواب=کابوس بیداری=حسرت خواب و بیداری

او...

دیشب خواب دیده بود...

صبح با ذوق تعریف میکرد...

صبح بعد از تعریف کردن با غم بغض کرد...

بعد از بغض کردن با آب دهانش قورت داد آن لعنتی را...بغض را...

تلفن را برداشت٬سرش را گرم کرد...حال و احوال همسایه قدیمی را پرسید...

من...

خوابش را شنیدم...

ذوق نکردم...

بغض نکردم...

فقط نگاه میکردم...یک نگاه مــــــات...

او تلفن را برداشت و من مداد...

سرش را گرم کرد تا یادش برود...تا حواسش پرت شود...

مداد را برداشتم تا همیشه یادم بماند...

روزمره های لعنتی...

عادت های لعنتی...

عادت هایی که نباید جزو زندگی شوند...

عادتهایی که نباید به آنها عادت کرد...

نظرات 29 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ب.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

تلخ بود...
غبار رو دلت رو حس میکنم....شاید این جمله رو خیلی شنیده باشی ولی
الی جونم خدا همیشه بزرگه

میدونم سارا...میدونم

پــونه دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ب.ظ http://jojobijor.blogsky.com/

لایـــــــــــــــک به کامت سارا

باشه پوووونه جوووونم

پروین پناهی دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:44 ب.ظ http://parvinpanahi.blogfa.com

چرا نشناسم الی عزیز ..؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مگه خنگم !!!

نه فدات شم گفتم شاید نشناسی:*

عارفه دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:12 ب.ظ http://inrozha.blogsky.com/

من از این وب بدم میاد از این نوشته ها
بلند شو الی بلند شو دیوونه

هستم عارفه سرپام مجبورم ک باشم نه ب خاطر خودم...

مهسا دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ب.ظ http://www.ma-03.blogfa.com

سلام الی...عصبانی نشوِ جون من!!!!
مهدیه اگه بهت سر نزده حتما هنوز خبر وب جدیدتو نداره....!
چرا خشونت به کار میگیری فرزندم؟؟؟

برن پس گردنش بی معرفتوووو

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ق.ظ

khab.
Va khodayi ke darin nazdikist
boqz...
Va khodayi ke darin nazidkist
gham
va khodayi ke darin nazidikist
eshgh
va khodayi ke darin nazdikist
miduni bia vase yebaram shode,boland sho,pasho.nemidunam chejuri begam.ama bia hala ke 2nya vasash boghz ijad shode,kari bokonim ke dg shadi jaye boghzo begire.nemidunam chejuri.nemidunam kie asan.faghato faghat bia hata age age shad nis.shadi besaz vasash.nazar ya nazarin ke ba gham bkhabe kke khabe boghzdar bebine.kee halesh in nabashe.hata age shode alaki.
Va khodayi ke darin nazdikist...

من نذارم؟اون غم باهاشه اون سوالای بی جوابش باهاشه ک چرا اوون؟
خدا پس کوش؟
داره میبینه پس کوش؟

دختری از یک شهر دور سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ق.ظ http://denizlove.blogsky.com/

خوابها معمولا بر عکس تعبیر میشن... و تعبیرهای مختلفی دارن... ایشالا خیره... راستی من خوابا اصلا یادم نمیمونه!!! خیلی کم!! فراموششون کنین بهتره...

هاله
من میخواسم ک تعبیر شه
از خدا میخوام
حاضرم همه چیزمو بدم

دل آرام سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com/

اگه فقط یه خواب بوده که هیچی ، نباید زیاد جدیش گرفت

آره دلی نباید جدی گرفت
همینه ک میشه حسرت...

کیانا سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 ب.ظ

خاب های ،کابوسهای زنانه همیشه برعکسن و حتا شاید کابوس های مردانه
خابها حتا بدترین هاشون بعد مدتی فراموش میشن.نه برای من نه برای تو برای صاحب خاب
تو بغض کردی الی ،بغض همیشه اون حس فشار توی گلو که حس میکنی داره خفه ت میکنه نیس
اون صدای پر از لرز نیس
چشای خیس نیس
بغض گاهی فریاد فروخورده توه که مینویسیش
گاهی نفرتیه توو وجودت سرچشمه میگیره
گاهی فقط یه نگاه ،یه نگاه بی احساس ...
گاهیم یه سکوت ...سکوت طولانی
تو بغضتو نوشتی الی ،آوردیش رو کاغذ تا یادت بمونه ،تا بدونی
بدونی برات مهم بود
تا به خودت بگی از این همه روزمرگی خسته ای
از این همه عادت ریزو درشت تو زندگیت
از این همه خنده ی من باب دلخوشیه بقیه...
از این همه بغض فرو خورده و تبدیل شده به هرچیزی جز اشک
این پست خیلی حرفا داش واسه گفتن ،واسه شنیدن ...حرفایی که شاید من یا هرخاننده ی دیگه ای اینو نفهمه اما مهم تویی
فقط و فقط تو
مهمه که خالی بشی ،این خیلی مهمه
ولی نشکن الی ،بلند شو
بجای نشستن و گوش سپردن به شکستن خودت عادتاییو بشکن که ازش بدت میاد ،که دوسش نداری،که متنفری

میدونم الی جانم ،میدونم گفتن حرفایی که میگم برای منی که فقط یه گوینده م آسونه ولیکن برای تو سخته شاید حتا طاقت فرسا
اینارو خوب میدونم ، اما تو محکم از این حرفایی اینو از کامنتایی که برای هاله کوچولو میذاری میفهمم
میفهمم که خیلی محکمی
تو محکمی بخاطر شخصیت سرسختت،بخاطر اینکه تونستی تو همه دلتنگیا و بغضای فروخورده ت بخندی اگه شده بخاطر بقیه
پس پاشو دختر خوب
پاشو
پاشو و از نو شروو کن
من مطمئنم که همه چی درس میشه عزیزدلم
مطمئنم رفیقم مطمئن

کیاا...مشکل اینجاس ک این خواب ینی حسرت تو بیداری...حسرت...
بغض از اینکه ی رویا بوده
کابوس ازین که اون چیزی ک دیده تو بیداری کابوسه و تو خواب ی رویا
ینی کاش همیشه خوابها بر عکس نیودن
این برعکس بودنشه ک بغض میاره بعد از شادی تعریفش
کیا من دلم میخواد زار بزنم
هق هق کنم...بخدا دلم مبخواد....
من محکم نیستم کیا...
بارها خواسم من نباشم راحت باشه من نباشم اون سالم باشه من سالم نباشم اون سلامت باشه
میدونی چرا؟چون محکم نیسم اینا رو ببینم
ک منم اذیتش کنم...
من سرپام
چون اونم ب امید ماهاس
اما ب امید بد کسایی...
یکیش منم...
هیچی عوض نمیشه
هیچی درس نمیشه
واسم اثبات شدس
خودمو گول میزنم غیر این بگم...
بدتر نشه بهترشو نمیخوام کیا
اما...
هر روز بدتر
هر روز ی چیزه دیگه...
ایناس ک روانیم میکنه

کیانا سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 ب.ظ

الی جونم ببخش که کامنتم خیلی طولانی شد
نمیدونم تونستم حرفمو بزنم یا نه کاش تونسته باشم
باید میگفتم
باید اینارو بت میگفتم الی

کیا تو شبانه روزم بیای اینجا بنویسی عذر خواهی نداره عزیززززم
:*
تونسی کیا تونسی عزیزم«*

Honey سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ

دوسی فدات ناراحت نباش.

فدات شم عزیزم:*چشم

مهدیه سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.3dlife.blogsky.com

منم می پرسم چرا ایشون؟؟؟!!! چرا من؟؟؟!!!!
اما باز به خودم دلگرمی میدم که شاید امتحانه.. یا شاید...
غصه نخور عزیزم... خدا بزرگه

امتحان مهدیه؟
چن سال؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ق.ظ

salam
vala ba in javab dadanet,be nazaram un bande khoda vaghean halesh az shoma behtare,vaghean baratun moteasefam.shoma shodin ayneye degh vase un.adame saleme salem biad pishe shoma mariz mishe,nemidunam chera ma adama vaghti moshkel darim khodemuno jaye khoda mizarim.
Baratun ye mesal mizanam.man bad az fote baradaram.hamash migoftam khodaya chera un?kash mano mibordi.kojaye adlet bud khoda ke un nabasheo man basham!saretuno dard nayaram.alan ke zaman gozashte mibinam pazele khoda bi hekmat nabud.hich kas az fote azizash shad nemishe,ama alan mifahmam ke khoda besyar didesh vasitar az mast.
Hala ba tamume in dastani ke goftam,bejaye inke har ruz beshini negah konio medad daset begirio nokate manfio yad dasht koni,be in fekr kon va ino benvis ke ba tamume in dardha che chizayi baese shadish shod.inaro ham benvis,va say kon tekraresh koni ya konin vasash.
Ba in halatetun un ke ehsas mikonam madaretune(ba tavajoh be postaye ghablitun)bishtar ranj mikeshe,madar az ruye negahe bachash dardo ghame bachasho mifahme.

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ق.ظ

shayad fekr konid shoare,ama be khake baradaram arezu dashtam jaye shoma budam ta vase hamchin madari sange tamum bezaram.
In vaze zendegi nist.agar intor edame bdin bade1200sal,hamash hasrat mikhorid ke chera inkaro nakardam!kash inkaro mikardam.kash intori mikardam.kash...
Va in eykash ha ta akhare omr bahatun mimune.kasike ba ye negahe piremard ashegh mishe,mitune asheghune madaresho shad kone.
Ama agar bkhad.age na ke tamume in harfa barash hokme lalayio dare,ensan chizi joz sayo talashesh nist eli khanum
saretuno dard avordam.ishala poste baditun khandeye madaretun bashe

کیانا چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ق.ظ

دلی زار بزن
گریه کن
جیغ بکش
مشب بکوب به در ودیوار
خالی شو
اینا دلیل این نیس که محکم نیستی ،تو خسته ای
آدما خسته میشن ناامید میشن
دلخور میشن از خدا
اما هیچکدوم اینا دلیل این نیس که تو محکم نیستی ،تو محکم خلق شدی حتا اگه خودت اینو باور نداشته باشی
تو اذیتش نمیکنی
امیدش به توه به الهه به برادرات
شماها همتون زندگیشین ،عشقشین ،وجودشین ،تمام چیزی که داره
اونم اگه هس به خاطر شماس ، اگه دووم میاره فقط واسه شماهاس ،اگه سعی میکنه بهتر باشه فقط و فقط به خاطر شماس
چون واسش مهمین
میدونم خیلی وختا شاید نه حتمن زجر میکشه به خاطر این وضعیت ،میدونم فک میکنه واسه شماها باعث زحمته اما با همه این حرفا اگه دووم میاره دلیلش تویی ته تغاری دلیلش همتونین
الی کسی از آینده خبر نداره ،تو به خودت دروغ نمیگی امید میدی
امیدواسه روزای بهتر
الی من مطمئنم که بهتر میشه
بخدا مطمئنم
بقیه شو خصوصی بت میگم

na30b چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ق.ظ http://fosil.blogsky.com/

فکرش رو بکن تو بیداری کم بدبختی داریم که تو خواب هم همش باید حواسمون به تعبیرش باشه

نسیمه چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:51 ب.ظ

اندکی صبر سحر نزدیک است

Pedix چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:54 ب.ظ http://Pedix.blogfa.com

او ... من ...

زهرا چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:30 ب.ظ http://flashfiction.mihanblog.com

واقعا غم انگیز بود
واقعا مهدیه تو این مدت بهت سر نزده؟!

FarNaZ جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ق.ظ http://shanzelize.blogsky.com/

غصه دار مینویسی؟؟؟؟
____
این عادتــــــها رو بذار گنار والا خفه ات میکنن الی جوونم

سیندرلا جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ق.ظ

خیره ایشالاااااا الی جون.
ولی خب از این خوابا بیزارم.

hakan دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:12 ق.ظ http://hakanh2.blogfa.com

زندگی یه جور خوابه بستگی داره چجوری تعبیر کنی

انارشیست همستر دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ق.ظ http://www.anarshist-hamster.blogsky.com

الی با این که قبلا ها شادی و نشاطت رو بیشتر دوس داشتم و ساده نویسیت رو اما داری یه نویسنده ی خیلی خوب میشی
بی اغراق میگم خیلی خوب

اما دلم بدجور تنگ اون نشاط همیشگیته اون شیطنت هات پفک خوردنت تو اتوبوس و گیر دادن راننده بهت یادته الی؟

Honey دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ب.ظ


مهدیه جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ب.ظ

الهام می خوام قالبمو عوض کنم. هلپ می پیلیز!

بهنام چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ب.ظ http://www.delnevesht2011.blogfa.com

لعنتی مهم امتحان استاتیک بود که ترکوندیش!

الکی فاز غم نداشته باش هااا

من اگه استاتیک رو قبول شم کلآ دیگه هیچ غمی ندارم!


تیراژه پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

الی؟
میشد اون 4 خط آخر نباشه
یعنی کلا نتیجه گیریت یه جوریه
خوبی رفیق؟

نسیمه پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ق.ظ

چطوری رفیق

آذرنوش پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:54 ب.ظ http://azar-noosh.blogsky.com

سلام الی جون...
والا من این پستتو چندبار خوندم ولی چیزی نفهمیدم ...نمیدونم مخاطب خاص داشته یا نه ؟هرچی هم کامنتای بچه ها رو بالا وپایین میکنم چیزی دست گیرم نمیشه ...خوب من در جریان نیستم انگار
شرمنده پس چیزی نگم بهتره...
فقط امیدوارم اگه ناراحتی ناراحتیت برطرف بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد